My week on instagram#44

maandag, mei 26, 2014

week on instagram#44
week on instagram#44
Deze week moest ik onze oudste dochter wegtrekken uit een de koeienstal van een vriendinnetje waar ze koeien aan het melken was. Had ik begeleiding van een echte Ridderrette tijdens mijn #rondjemetonshondje en maakte ik een videoblog over fossielen zoeken.

Ook namen onze meiden hun eerste duik in het buitenzwembad met een watertemperatuur van 21 graden. Mij nog ietjes te koud. En nam ik de tijd om m'n instaswap2014 summer edition in orde te maken.

Dat wij zulke geweldige beoordelingen op zoover krijgen wordt beloond met een echt Zoover Highly recommended award. Daar ben ik best heel trots op.

En wij (eigenlijk #zijvan8) ontdekte weer iets nieuws in ons kasteel. In de deurklinken van de jachtkamer zitten piepkleine kinderhoofdjes verstopt. Wat een mooi detail. Ik heb al gegoocheld of ik iets over de betekenis kon vinden maar tot nu toe zonder resultaat.

Maar als toetje op de week hadden we een Hochzeit am Schloss. Ik heb me wild geschoten aan foto's en iedereen in mijn instagram timeline gestalkt met wedding spam :-)

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images