My week on instagram#42

maandag, mei 12, 2014

week on instagram#42
week on instagram#42
Het was een gele landschaps- en filmweek. Ik had afgelopen week een soort filmkoorts. Iets wat al langer in m'n hoofd zat kwam er ineens uit. Een videoblog. Voor zover ik het videobloggen snap betekent het dat je blogt in de vorm van film. Ik vertel een verhaal en dat film ik. Ze noemen het ook #storytelling. Dood simpel dus. Je moet het alleen wel durven hum hum......  Ik heb met mezelf afgesproken dat ik iedere week een videoblog online zet. Dus interesseert het je helemaal niets dan is het verstandig niet op ons YouTube kanaal te kijken de komende tijd.

Verder was het deze week rustig met prachtige gele bloemenvelden en eitjes die gegeten of verstoten op mijn pad kwamen.

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images