My week on instagram#43

maandag, mei 19, 2014

week on instagram#43
week on instagram#43
De zon liet zich deze week niet altijd zien en verstopte zich achter prachtige wolken. Zo zien wij (#zijvan7 en ik) de lucht het liefst, we gaan altijd op zoeken naar figuren. Sprookjes lucht noemen we het.

Het Rainbowloom virus is hier ook toegeslagen. Hartstikke leuk hoor, maar die rot elastiekjes vind ik echt overal *zucht*.  En ik had deze week weer een hardloopmaatje die me na afloop een xco training gaf waar ik nog twee dagen spierpijn van had.

Zaterdag hadden bijzonder bezoek. Frau Kittmann (86 jaar). Zij schreef een boekje over Möhrener Geschichten en heeft 11 jaar voor Graaf Maximilaan zu Pappenheim gewerkt. Een bron van verhalen over vroeger en ons Schloss. GEWELDIG. Ik heb vier pagina's aantekeningen gemaakt. Ik ga aan het uitwerken om het later weer te delen.

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images