Videoblog en storytelling

zondag, mei 11, 2014



Vorige week maakte ik mijn eerste videoblog. Zomaar spontaan over hoe wij er toe gekomen zijn te emigreren naar een kasteel in Duitsland. Daar kreeg ik leuke reacties op en daarom heb ik besloten elke week een videoblog te maken met verhalen uit onze omgeving en over het kasteel.

Vandaag maakte ik mijn 2e videoblog over het verhaal achter het verlaten kamertje op de zolder van een van de schuren op ons Schloss. Ik schreef er vorig jaar al een blogpost over dit stukje geschiedenis van Schloss Möhren maar nu dus ook in de vorm van storytelling in video.

Ik zal je via social media zoals Instagram, Facebook, Google+, twitter of dit blog op de hoogte proberen te houden van mijn videoblog's maar kijk vooral regelmatig op ons youtube kanaal.


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images