My week on instagram#40

maandag, april 28, 2014

week on instagram#40
week on instagram#40
De vakantie op ons kasteel is echt begonnen. Met Pasen, een Paastoernooi en daar aansluitend de meivakantie, barst het weer van de ridders en prinsesjes op ons Schloss. Het is genieten.

We besloten dat als je als meisje ridder wil worden dat je dan Ridderrette heet. Het woord bestaat niet maar bij ons maakt dat niets uit. Ridderrettes staat voor een stoer/lieve meisje die zich bij het bijzondere gezelschap van Schloss Möhren ridders aansluit. Inclusief officieel Ridderrettedocument natuurlijk.

Ik bezocht met mijn ridderrettes een speelgoedfabriek waar ze houten zwaarden, pijlen, bogen en kruisbogen verkopen. Geweldig. Na wat testwerk van #zijvan7 en #zijvan8 gingen we met twee dozen spannende houten ridder en prinsessen speelgoed naar huis. Meer hierover binnenkort op dit blog.

Oja vorige week scheen het zonnetje en vond ik (in mijn ogen) weer een vluchtgang. Door de mannen op het Schloss en in mijn Facebook timeline werd ik teruggefloten. Dit is geen echte vluchtgang. Dit is een oude doorgang voor het bronwater van de vroegere bron onder het Hundetwasserhuisje. Dus... Door al dat geklets over de doorgang kwamen we op de ECHTE vluchtweg. Die die ik ook altijd tijdens de rondleiding en in dit filmpje laat zien. Van het een komt het ander en gisteravond (net voor het slapen gaan) zegt Ruud ineens. Ik ga met vriend Tom het begin van de vluchtgang vrijmaken. Stuiter, stuiter, alleen van het idee alleen al kon ik niet slapen. Vanavond komt Tom. Ik hou jullie op de hoogte :-)

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images