My week on instagram#39

maandag, april 21, 2014


week on instagram#39
week on instagram#39
Begin van afgelopen week waren de Schlossmeisjes nog in het mooie Parijs.

Parijs was GE-WEL-DIG! Ik kijk met heel veel geluk terug op een hele mooie week met onze twee meisjes. Ik hoop dat het voor hun ook een herinnering is die ze nooit meer zullen vergeten.

We zijn via Disneyland donderdag terug naar huis gekomen. De meisjes vonden Disneyland super. Ik voelde me door firma Disney behoorlijk in de maling genomen. Door de media kan je bijna niet om de nieuwe disneyfilm Frozen heen. Ook wij niet. En die film hebben onze meiden wel een miljoen keer achter elkaar gekeken. Alle liedjes kennen ze uit hun hoofd. Al rijdend naar Parijs luister ik mee en hoor hoe ongelofelijk slim de film in elkaar zit. Dit is niet zomaar een tekenfilm, hier zit een psychologie achter die z'n weerga niet kent. Over elk detail is zo waanzinnig nagedacht. Mijn complimenten.

Maar nu komt het. In het (veel te dure en een beetje outdated) Pretpark struikel je bijna over de Anna en Elsa poppen en jurkjes. Met prijzen die niet onder de 60 euro komen. Dikke Amerikanen duwen je in de rug in de rij om maar te zorgen dat hun kinderen vooraan staan. Er borrelt een emotie in mij op die ik niet ken. Ik vervloek de slimme snelpas parkbezoekers.... En ook ik wil mijn bloedjes vooraan in de rij hebben. Ik schrik ervan. En in een klamme zweet toestand weten we de rij te ontvluchten. We zoeken de rustigere hoekjes op en drinken cola voor € 5,- en suikerspinnen van € 4,- per stuk. *zucht*

Dan de parade maar. Ook daar is het dringen en om de chaos compleet te maken komen Anna en Elsa ook nog voorbij. De meiden spatte zowat uit elkaar van vreugde. Ik denk mooi.... en nu naar huis.
Wat denk je. HUILEN. Waarom?
Nummer één, ze zijn dood moe. Twee, die fucking Anna en Elsa hebben niet naar onze meiden kunnen zwaaien (die zullen ook wel gek worden). En drie, nu is het voorbij en zullen ze Anna en Elsa noooooiiit meer in het echt zien. Dus.... Gelukkig is Disneyland 700km verder weg.

Thuis op ons Schloss word ik verrast met de montage van de loei zware kroonluchter in het vakantiehuis 'de Portierswoning'. Blij. En we mogen gelijk gasten ontvangen voor een zonnig Paasweekend.

Hier waar het rustig is. Geen rijen, niemand dringt, geen fastpass en waar een Pommes met Schnitzel 8 euro kost. Vrolijk Pasen allemaal.





You Might Also Like

2 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images