My week on instagram#37

maandag, april 07, 2014

week on instagram#37
week on instagram#37
Het was een bloesemweek vorige week. Eén week per jaar bloeien de rode boompjes op ons terras. Altijd ben ik weer geraakt door hun schoonheid. En als we net zoveel fruit aan de bomen krijgen als dat we bloesem hebben. Belooft het een prachtig najaar te worden.

En maandagochtend had ik een bijzonder moment met mijn moeder. Ik werk aan een boekje over haar en als leidraad bekeken we foto's uit haar jeugd. Daarbij horen verhalen van vroeger. Sommige bekend, sommige helemaal nieuw. Allemaal fijn om te horen. Het zijn de herinneringen van mijn moeder en daarmee ook een beetje van mij #genoten.

En op een paar dingen na zuigt, als in een soort vacuüm, alles naar een eindresultaat in onze vakantiehuizen. Nog één weekje hard werken en dan, dan is het Osterferien voor onze meisjes. We tellen de dagen dat wij (onze oudste twee meisjes en ik) naar PARIJS gaan om daarna op ons Schloss Pasen en meivakantie te vieren.


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images