My week on instagram#36

maandag, maart 31, 2014

week on instagram#36
week on instagram#36
Deze week was ik weer op een plekje waar ik zelf nog nooit geweest was. De zolder in het vakantiehuis 'de torenwoning'. We kunnen niet genoeg krijgen van de lente en genieten volop.

En de make over van de portierswoning komt langzaam tot z'n eind. De nieuwe bank en sofa's werden geleverd en m'n schoonvader en ik sleepte allerlei meubels eruit en erin. Met als resultaat dat nu een oude filmtafel (cutter table) uit 1947 de als salontafel dient. Deze filmtafel is van de Opa van Ruud (Paul Bruno Schreiber) geweest die daar de film 'Myrte en de demonen' op gemaakt heeft. Later was deze filmtafel een museumstuk in het Dirk de Herder en ons Schloss museum. EN nu salontafel in het vakantiehuis 'de Portierswoning'.

En dit weekend waren mijn ouders er. Tot niet alleen onze, maar ook grote vreugde van onze meisjes. Vooral ons kleinste meisje vraag ongeveer elke paar uur 'Oma schommelen?' Mijn en Ruud z'n ouders waren beide bij de grote ballet/dans uitvoering van onze oudste meisjes in de Kameliterkirche in Weißenburg. Wat een bofkont ben ik toch #happydans


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images