My week on instagram#34

maandag, maart 17, 2014

week on instagram#34
week on instagram#34
Wat een heerlijke week. Het zonnetje scheen en de eerste fietsers, zomerjasjes en ons reebokje waren weer volop in beeld. We kochten een nieuwe ziel voor het Schweizerhaus en genoten op het bankje van de vroege lente.

Maar voor mij was het hoogtepunt het bezoek van mijn vriendinnen afgelopen weekend. Uit alle hoeken van Europa kwamen ze aangereden. Om bij ons te landen voor een meiden weekend. We hebben genoten, gelachen, gekletst, gegeten, gedronken, gebadderd en gerelaxt. En ik ben een beetje verdrietig van geluk. Blij omdat ik zulke lieverds om me heen heb en verdrietig dat ze weer weg zijn. Een stukje van mij is bij hun in Nederland.

You Might Also Like

2 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images