My week on instagram#52

maandag, juli 21, 2014

week on instagram#52
week on instagram#52
Hochsommer am Schloss. Het was een beetje een spannende week. We brachten een kleine ridder naar de dokter en een auto naar de garage. Een gast zocht met een metaaldetector ons terrein af met een echte schat als resultaat. Met avonturen jongens maakte we een flinke ontdekkingswandeling door onze omgeving en mijn schoonvader en ik werden door onze jager op sleeptouw genomen naar de geheimen van Möhren en Haag. Mocht het van de foto's nog niet afstralen. Ik geniet :-)

En dan.... #myweekoninstagram#52. Eén jaar, één heel jaar, tweeënvijftig weken lang elke week negen instagram foto's. Ik heb GE-NO-TEN! En ik hoop jullie een beetje met mij. Ik ga door met het delen van #myweekoninstagram maar niet meer elke week. Sinds kort maak ik met heel veel plezier videoblogs en daar wil ik me meer op gaan richten.

Meer op ons YouTube kanaal..... Ik zal zwaaien :-)

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images