My week on instagram#51

maandag, juli 14, 2014

week on instagram#51
week on instagram#51
We hadden een week met veel regen. Maar dat mocht de pret niet drukken. We keken voetbal en ik deed een inelkaarschroefklusje voor m'n nieuwe waskast.

Maar vooral was ik deze week bezig met de voorbereidingen voor mijn 11e videoblog. De 12 juli 2014 was het volle maan. En volgens de legende spookt het dan op de St. Ulrichs Kapelle op de Uhlberg hier 4km vandaan. Ik zocht internet af naar verhalen over de legende en omdat ik een hoog 'The Blair Witch Project' gevoel kreeg, keek ik nog een keer die geweldige 'horror' film van drie studenten die op zoek gaan naar The Blair Witch. Toen de tijd vond ik het een rete spannende film. Nog genialer vond ik het toen ik er achter kwam de de hele film geregisseerd was en met een minimum buget gemaakt. Briljant.

Ik ging gewapend met m'n iPhone 4s zaterdagavond naar de St. Ulrichs Kapelle. En heb met veel plezier weer een videoblog gemaakt.



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images