Volgend jaar bij de Zoover Awards, toch?

zaterdag, juni 28, 2014


Schloss Möhren highly recommended award

De laatste 4 jaar krijgen wij het Zoover highly recommended award. Met een gemiddelde van 9,7 over 47 beoordelingen ben ik best heel trots.

Maar waarom komen wij dan niet bij de Zoover Awards bij de eerste tien voor, vroeg ik me af? Een mailtje met afdeling Communicatie & PR van Zoover gaf me duidelijkheid. We hebben te weinig beoordelingen. Ze hanteren een minimum (hoeveel wilde ze me niet verklappen) om voor deze award in aanmerking te komen. Daar wil ik volgend jaar heeeeeeel graag tussen staan!

Daarom een verzoek aan jullie. Zouden jullie ons willen beoordelen op Zoover.nl? Dan kan ik daar volgend jaar misschien tussen staan, toch?

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images