My week on instagram#45

maandag, juni 02, 2014

week on instagram#45
week on instagram#45
Wij hadden afgelopen week geen zonnige week. Jammer. Ach het is goed voor de natuur en het gaf af en toe een mooie wolkenhemel. Verder was het niet een week waarin ik veel ben opgeschoten (heb je soms).

De Rapunzelstaart waar ik aan begon ligt nog steeds onafgemaakt buiten. Ben nog niet tevreden, heb alles weer uitgehaald en ben weer opnieuw begonnen. Wordt vervolgt zal ik maar zeggen.

Evy uit mijn hardloopapp zei het al. Hardlopen kan ook op klassiek. Deze week vond ik een classic workout cd van 4,99 en ik dacht. Dat ga ik proberen. Vanmorgen liep mijn eerste hardlooprondje op klassieke muziek. Niet eens zo slecht, moet ik zeggen. Joggend door het Naturpark Altmühltal met een of andere symphony heeft wel wat.

En er waren veel offline momenten die je niet altijd deelt maar wel heel kostbaar zijn. Mijn lieve vriendin logeerde hier. Ik won en verloor een potje Kolonisten van Catan, we dronken veel wijntjes en gingen met de kinderen zwemmen. Heerlijk..... En nu.... nu schijnt de zon.... barst het van de klaproosjes en een nieuwe week begint. Enjoy.

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images