My week on instagram#46

maandag, juni 09, 2014

week on instagram#46
week on instagram#46
De week begon met een super gave instaswap. Ik mocht mijn swap naar België sturen en wij kregen een swap uit Engeland. Omdat #zijvan7 het Engelse Koningshuis als thema op school had ging de prachtige swap (with real English Tee, chocolate chip cookies and a Queen stamp) mee naar school. Dank je wel @mrsnomi :-)

Ik bezocht met m'n schoonvader een rondleiding langs het zeer bijzondere Karlsgraben. Hierover later meer. En de Rapunzelstaart kreeg een plekje in het vakantiehuis 'de Torenwoning'.

Maar het grootste feest was het eind van de week. De Schloss wedding. Voor onze meiden kwam een droom uit. Zij waren echte bruidsmeisjes. Ik had wat stress momentjes vooraf maar alles liep bijzonder goed. Naast de bruidsmeisjes stress was ik ook een klein beetje benauwd of we wel 80 personen op ons Schlossterras zouden kunnen ontvangen. Makkie. Echt. Daar kunnen we wel 120 personen zonder problemen kwijt. Weer wat geleerd.

Voor ons bruidspaar was het 'ein Traum Hochzeit am Schloss'. Voor ons was het vooral rennen. Maar ach.... wat heb je aan een mooie plek als je het niet kan delen, toch!

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images