My week on instagram#30

maandag, februari 17, 2014

week on instagram#30
week on instagram#30
En de lente swingt door deze week. Half februari en we lopen zonder jas buiten. Ik ben nog steeds vol ongeloof.

Afgelopen week heb ik veel aan het #SchlossBoek en andere schrijf zaken gewerkt en weinig foto's gemaakt. Daarom deze week iets anders. Ik wil graag mijn favoriete instagrammers met jullie delen. Omdat zij me 'ieder op hun eigen manier' inspireren. Omdat ik het elke dag een cadeautje vind om in andermans leven een kijkje te mogen nemen.

instagram.com/theresesennerholt
Art director en Graphic designer uit Stockholm. Ik snap geen woord van wat ze schrijft maar dat maakt totaal niets uit. Haar foto's en liefde voor typografie
zeggen meer dan 1000 woorden
www.theresesennerholt.se

instagram.com/20kvadrat
Ook een Zweedse, een Freelance interior stylist uit Stockholm.
http://20kvadrat.residencemagazine.se

instagram/renateann
Ooit was Renate hier op ons Schloss op bezoek. Dat zij zo geweldig oog voor fotografie heeft heeft ze toen goed geheim gehouden. Haar talent heb ik later pas ontdekt. Ik volg haar met veel plezier.

instagram.com/margrietesther
Adjunct buitenblad Margriet inspireerde me gisteravond om Jeroen Willems singt Jacues Brel te luisteren op youtube. Ik was diep geroerd. Zo loopt het soms een via een foto.

instagram.com/jj_editor_estherm72
Hoe dat met de jj editors zit weet ik niet precies maar dat het mooie foto's oplevert vind je hier.

instagram.com/cjavl
Mijn vriendin. Woont en werkt in Utrecht met man en drie kinderen. Zo volgen we elkaars leven op 700 km afstand

instagram.com/lecercle
Ooit ben ik op een van m'n reizen verliefd geworden op India. Door fotograaf Akshay Madajan die prachtige urban foto's van India maakt ben ik er elke keer weer eventjes.

instagram.com/lyndahome
Love life...it's as simple as that. You can never have to much happy..... En dat klopt. Haar quotes, tuinpic's, cat's en interieur en design foto's make me smile.

Instagram.com/whatabouther_nl
Gisteren kwam ik via instagram op het travelblog van Laura omdat zij een ontzettend mooie travel movie van haar reis naar Andalusie heeft gemaakt. Wat een leuk website, blog over travel, mind- en lifestyle. I like that.

Zo ontdek ik steeds weer wat nieuws en ben ik elke dag een beetje op reis naar veel weg of heel dichtbij.


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images