My week on instagram#29

maandag, februari 10, 2014

week on instagram#29
week on instagram#29
Als het zonnetje schijnt, de sneeuw langzaam smelt, ons landschap in een groen/wit lappendeken verandert en het februari licht ons trakteert op prachtige kleuren, ruik je het voorjaar. Ohooo wat heerlijk.

Ik durf er nog niet helemaal aan toe te geven. Het is nog zo vroeg in het jaar. We kunnen nog verrast worden door een enorm pak sneeuw. Maar voor nu.... heerlijk.

En nu het voorjaar ons zo kietelt krijg ik last van een soort voorjaarschwung. Van de vele plannen in m'n hoofd vallen langzaam en met veel geduld stukjes in elkaar. En hoewel ik nog niet echte resultaten kan laten zien. Kan ik niet wachten en hoop ik jullie straks te verrassen met moois.



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images