My week on instagram#26

maandag, januari 20, 2014

week on instagram#26
week on instagram#26
Zomaar een week.

We begonnen een nieuw project in het vakantiehuis 'de portierswoning'. Later hierover meer, ik hou jullie graag nog even in spanning.

We zetten 'De Legende van Schloss Möhren' op film. De legendefilm is al 50 keer bekeken in 3 dagen, dat vind ik best veel.

En tot mijn grote schik stonden er bulldozers in 'onze' steengroeve. Een beetje bekomen zag ik gelukkig weer meer Archaeopteryx mogelijkheden.

En toch is het niet zomaar een week. Ik ben op de helft van #myweekoninstagram Week 26, niet te geloven. Als 26 weken lang heb ik gewoon iedere week wel wat te vertellen. Nou ja..... Het was helemaal niet mijn bedoeling om dit een jaar vol te houden. Maar nu ik op de helft ben, heb ik pas eigenlijk net de smaak te pakken. Het is leuk om de week te beginnen met een terugblik. Ik raad het alle instagrammers aan. Doe je mee?

En dat allemaal op Blue Monday, de meest depressiefste dag van het jaar. No way. De mooiste tijd ligt
voor ons... DE TOEKOMST met waarschijnlijk een fantastisch voorjaar, een eindeloze zomer, leuke plannen en heel veel meer mooie momenten. Wij hebben er zin in. En dat vieren we zelfs met een vroegboekkorting. Zo, op naar de volgende 26 :-)



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images