My week on instagram#24

maandag, januari 06, 2014

Een nieuw jaar 2014

Oud & Nieuw moet je vieren vind ik altijd.
Hoe langer je in het buitenland woont hoe meer je aan tradities hangt (kan ook aan de leeftijd liggen maar dat laat ik even in het midden).

Die oliebollen blijft ieder jaar een klus. In mijn beleving deed mijn moeder dat vroeger, huppekee klaar, nou dat valt vies tegen kan ik jullie verklappen. Maaaaar ik voel me meer een Nederlander als ik oliebollen bak, dus ploeter ik me door het olliebollendeeg en de baksessie heen. En met succes!

Dit jaar vierde we Oud & Nieuw met mijn vriendin en bevriende gasten in de vakantiehuizen.

Terugkijken naar mijn moment en vooruitkijken naar de toekomst. Mooier kan het jaar niet beginnen.

Een heel gelukkig, gezond, succesvol en zonnig nieuw jaar allemaal.

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images