My week on instagram#57

dinsdag, september 16, 2014

week on instagram#57
week on instagram#57
De laatste week van de zomervakantie van onze meiden. Wat een fijne week. Mijn vriendin streek voor drie dagen neer op ons Schloss. Van haar bezoek geniet ik altijd enorm. We plukte verse Schloss appeltjes voor de appelmoes en we kletsten tot diep in de nacht.

Ik vond een paddenstoel met een lichtje erin (autumn is coming) en ik bezocht de Burchruine van Treuchtlingen (ik voel een nieuw videoblogje aankomen).

Ik had een GE-WEL-DIG gesprek met een dame uit ons naburige dorp. De dame in kwestie wist mij te zeggen dat er wel echt een steekje los moest zitten als je als buitenlander in Möhren gaat wonen ;-). En (van deze kwam ik niet meer bij) toen ik haar vertelde dat ik drie kinderen had. Wist zij mij toe te fluisteren dat je met drie kinderen in Duitsland tot de asociale behoort. Nu had ik deze eerder gehoord (van een Nederlander) dus ik voegde er proestend aan toe dat we ook nog een hond hadden. Toen kwam zij niet meer bij, je zag haar denken. Lachend namen we afscheid van elkaar. Wat een prachtig mens.

En zaterdag..... Zaterdag danste op het Eber-Hart festival in de Mamorwerke in Haag. Jong en oud, rockers en punkers en een verdwaald gezin (wij dus). Onze oudste dochter had een festivalvriendin van in de 20 waar ze die avond onafscheidelijk van was. Ze danste in de regen. Dancing in de rain. Een mooier afscheid van de zomer een preview van de herfst had ik me niet kunnen wensen.

Oja..... kijken jullie af en toe ook even op mijn youtube kanaal voor mijn videoblogs?

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images