My week on instagram#55

maandag, september 01, 2014

week on instagram#55
week on instagram#55
De laatste week hoogseizoen rolt de regen ons dal binnen en daarmee vond in mijn herfstjasje (jawel eind augustus en soms lijkt het herfst) mijn verloren gewaande sleutel.

Ruud en ik knepen er even tussenuit naar het mooie Eichstätt om als een blok te vallen voor een vervallen Italiaans pand uit 1783.

We haalde mariawater in bij Maria Brünnlein in Wemding en genieten nog volop van de zomervakantie van onze meiden die nog tot half september duurt.

Een waar wonder geschiede toen ik dan eindelijk een heuse dirndl aanschafte en ik heb zo ongeveer iedereen die het maar horen wilde lastig gevallen met onze NAZOMER lezersaanbieding in Roots. Rete trots ben ik op.


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images