My week on instagram#54

maandag, augustus 25, 2014

week on instagram#54
week on instagram#54
Hoogzomer op ons Schloss en daar genieten we van. Onze meiden namen afscheid van de meiden van mijn vriendin die 'meer dan goed' onze honneurs hebben waargenomen.

We schreven brieven met inkt en veer en verzegelde ze met kaarsvet een een echt oude zegelring uit het museum van opa Wijk.

We wandelde langs de Steinerne rinne en ik maakte daar snel een videoblog van. En we bezochten de burcht en het gezellige middeleeuwse stadje van Pappenheim.

Oja en ik deed een Dirndl aan. Die me best aardig stond, vond ik zelf. Dat kan maar één dingen betekenen. Ik woon hier te lang. Echt. Ik ga zelfs een Dirndl mooi vinden. En dat terwijl ik bezworen heb zo'n ding nooit aan te trekken. Zo zie je maar weer.....

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images