Swap Blogland geeft het rond

zaterdag, november 30, 2013

Ik weet niet meer hoe ik de leuke Lynda van  het blog 'een klein stukje van mij' heb leren kennen. Maar ik volg haar in de social media met veel plezier. Altijd verrassend en anders. Zo ook de keer dat ze de post 'Blogland geeft het rond' poste. En hup. Voor ik het wist, zei ik, dat ik mee deed. 

Wat is Blogland geeft het rond? Nou, je kon je opgegeven wat betekende dat je voor zomaar iemand (die je niet kent) een cadeautje moest bedenken. Op jou buurt zou ik er dan weer eencadeautje van iemand anders krijgen. Simpel en aan beide kanten even leuk. 

Nu kwam gisteren mijn ontzettend leuke swap cadeautje van handhaveaniceday.blogspot.nl 
Kijk hoe lief. Een rendier van hout die warmte komt brengen in de vorm van kaarsjes. Met een lief kaartje erbij. Ik ben enorm verwend. Dank je wel Mirjam. Een schot in de roos. 




You Might Also Like

2 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images