My week on instagram #9

maandag, september 23, 2013

Eigenlijk hadden we deze week een soort late boekenweek.

Ik had het boek 'Manga für Anfanger' al even liggen maar ineens werd het door onze meisjes ontdekt en de #manga tekenkoorts sloeg toe. Altijd blij als mijn meisjes creatief bezig zijn, tekende ik vrolijk mee. Omdat wij geen echte tekenwonders zijn waren we blij met ieder resultaat.

Het ander boek die deze week beheerste was het boek 'Inferno' van Dan Brown. Het leest makkelijk en relaxt maar tot nu toe (blz 298) vind ik er nog niet veel aan. Ik word een beetje flauw van vlucht- en ontsnappingspogingen. Wat ik wel leuk vind is alle extra informatie over Dante, Florence en een uitleg over de kunst.

En eindelijk hield het op met regenen, de temperatuur klom naar 19gr en de zon brak door. Alten Weiber sommer heet het hier. Lekker hoor.

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images