Twitteravontuur (3) hashtag #interieurstyling #versus #kasteelvakantie.

dinsdag, februari 12, 2013

Twee weken na mijn #interieurstyling #versus #kasteelvakantie tweet heb ik een keuze gemaakt.

Ik heb met 21 (onervaren en ervaren) interieur stylistes via email of telefoon gesproken.

De leukste en meeste klik heb ik met Marie-Jose Brendel van Mooi van Binnen. Ik vond dat haar website (misschien) niet gelijk van het scherm spatte (daar heeft ze gewoon te weinig tijd voor) maar haar emails waren super. Deze vakvrouw heeft al ruim 10 jaar ervaring en struint in binnen- en buitenland de ene interieurbeurs na de ander af. Haar passie voor reizen en interieur samen met het feit dat ze bijna in haar eerste email al hier voor de schlossdeur stond....maakte dat het gevoel gelijk helemaal goed was. Ze heeft veel in Frankrijk gezeten waar ze met een bus oude schuren afging naar vintage. Ik kan niet wachten haar hier onze geweldige (nog niet ontdekte) oude meubelschuren te laten zien. Ze komt half maart met versterking ons kasteel bezoeken.

To be continued



#twitteravontuur #interieurstyling #versus #kasteelvakantie 01

#twitteravontuur #interieurstyling #versus #kasteelvakantie 02

#twitteravontuur #interieurstyling #versus #kasteelvakantie 03

#twitteravontuur #interieurstyling #versus #kasteelvakantie 04

#twitteravontuur #interieurstyling #versus #kasteelvakantie 05

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images