Twitteravontuur (2) hashtag #interieurstyling #versus #kasteelvakantie.

dinsdag, februari 05, 2013

Als het even rustig is dan klopt dat. Ik ben druk bezig me door de jungle van interieur styling te worstelen. Dat het allemaal spontane, creatieve personen zijn heb ik al gemerkt.

Maar hoe maak je een keuze (die luxe heb ik, hoe vind je die!). Ga ik af op de foto's van de site! Geef ik een jonge styliste een kans zich met ons project waar te maken? Ga ik voor ervaring? Ik weet het 'nog' niet.

En lastiger nog, er zijn zoveel stijlen en (kijk daar ga ik) ik vind heeeeel veel stijlen leuk.
#newclassic, #urbanchique, #urban, #skandinavisch, #brocant, #vintage,  

Gelukkig zijn er wat dingen duidelijk. Het gaat om onze vakantiewoningen. Alles met de gedachten dat de presentatie van de woning beter kan. Daar zijn we het allemaal over eens, velen handen jeuken.  Ik wil dit voorjaar (maart) beginnen zodat ik dit voor de zomer de styling nog kan doorvoeren. Een bezoek aan ons Schloss is een must om het juiste gevoel bij bv de hoge ruimtes, dikte van onze muren, kleur, lichtinval, sfeer en uitstraling te ervaren. Wij willen met minimale middelen (recycling) maximaal resultaat. We hebben immers een zolder vol meuk (sorry ik bedoel vintages) waar echte schatten tussen zitten! Ik heb zelf al veel ideeën maar mij ontbreekt het gewoon aan kennis.

Ondertussen ben ik (nog) meer op Pinterest. Wat is het fijn daar.

Meer volgen over mijn twitteravontuur volg hashtag #interieurstyling #versus #kasteelvakantie.



#twitteravontuur #interieurstyling #versus #kasteelvakantie 01

#twitteravontuur #interieurstyling #versus #kasteelvakantie 02

#twitteravontuur #interieurstyling #versus #kasteelvakantie 03

#twitteravontuur #interieurstyling #versus #kasteelvakantie 04

#twitteravontuur #interieurstyling #versus #kasteelvakantie 05

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images