Nederland, het land wat een deel van mij is

donderdag, februari 19, 2015

Onze meiden hebben vakantie en omdat we niet verhuurd hebben zijn we heerlijk een paar dagen in Nederland geweest. Nederland, het land wat een deel van mij is, van m'n familie en vriendinnen en waar ik me thuis voel.

Dit keer maakte ik weinig tot geen foto's maar wel filmpjes. Wil je weten hoe het was? Klik op play.


Oja... en dan zijn er een paar dingen die je zo opvallen als je na een tijdje weer in Nederland bent.














STOM!
Mengkranen (niet warmer dan 42 gr en lauw afdouchen ipv koud) - COACHES 1/3 van de gezinnen gescheiden is | in onze vriendenkring 2/3 - Senseo - 
HOE LEUK IS DAT IN DE RIJ STAAN - hondenpoep in de speeltuin - BROODJE KROKET VAN € 8,70 (MUSEUMPLEIN)- het tempo in NL 2 keer hoger ligt dan in Beieren ÉÉN koekje bij de koffie - VECHTSCHEIDING ingewikkeld WiFi-Wachtwoord - dat het tijdschrift 'Wendy' al uitverkocht is - de fluitketel in NL bijna is uitgestorven


FIJN!
HEMA destressing shower cream Rijksmuseum - mijn vriendinnen - NESPRESSO - zachte witte bolletjes met echte boter en hagelslag - gevulde koeken - MUSEUMJAARKAART - Cappuccino met een figuurtje in de melkschuim - dat Google Maps ook werkt zonder WiFi - thuis komen in een schoon huis - +11gr en zon in februari - Doutzen in de VOGUE - OLD AMSTERDAM - Roti Kip op de Zeedijk








You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images