Nieuw vakantiehuis in de toren van Schloss Möhren

zondag, juni 09, 2013

Op 6 april schreef ik op Facebook en twitter dat ik mezelf dit jaar een nieuwe vakantiewoning kado zou geven. Hupkee het stond online en al mijn volgers hadden het gezien. Ik kon niet meer terug.

BELOFTE MAAKT SCHULD
En nu is het zover. De geheime toren is KLAAR. En we zijn echt bere trots. Het is een fantastisch huisje geworden. Lekker eigenwijs, knus en een tikje gek. Nu heeft het vakantiehuis al heel veel charme van zichzelf. Maar met het stoere palletbed op de zolder een het bad op pootjes (waar ik echt helemaal verliefd op ben) is deze vakantiewoning nog leuker. Mooie lounge stoelen en de beschikking over een eindeloze tuin. Het is er heerlijk vertoeven.

Ben je nog op zoek naar een vakantieplek. Kijk dan eens naar onze nieuwe toren. Er zijn nog plekjes vrij deze zomer.

Lees ook: Dit is het jaar van de torens op Schloss Möhren

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images