Medieval dress | Middeleeuwse jurk Schloss Moehren

vrijdag, maart 27, 2015

Een echte kasteelvrouwe is pas een echte kasteelvrouw als ze een paar middeleeuwse jurken in de kast heeft hangen, toch? Althans dat zeg ik dan tegen mezelf als ik weer eens aan het shoppen ben ;-)

Pinterest is een gevaarlijke bron van inspiratie. Zo kwam ik bij Historical Dreams terecht. Een Duitse firma die world wide via Ebay middeleeuwse jurken verkoopt. Ik was gelijk verliefd op deze jurk. Bij een directe koop kost zij $189,- Maar af en toe wordt ze per opbod verkocht. Dan gaat ze gemiddeld rond de $140,- $150,- weg. Gisteravond piepte m'n mobiel met dat ze weer in de verkoopt gaat. En voor het slapen gaan tik ik m'n hoogste bod van $125,- in en ga slapen. Zo van we zien wel.

En jawel. Vanmorgen was ik met $100,- de hoogste bieder. TATATAAAAA Kijk, dat vind ik nou leuk.

Ik kan niet wachten tot ik ze met de ridderslag kan dragen.

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images